Hogy tudok rendelni az oldalon?
Minden menüpontunk alatt, található egy MEGRENDELŐ LAP, aminek kitöltésével jelezheti felénk, melyik bútort szeretné megrendelni. A MEGRENDELŐ LAP kitöltése egyszerűen és gyorsan elvégezhető, vagy rákattintva a Gyártás igénylése gombra egy megrendelő lap kitöltő oldalra ugrik.
Mi történik miután kitöltöttem és elküldtem az megrendelő lapot?
Miután elküldte nekünk a kitöltött megrendelő lapot, fog kapni egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Majd a következő 24 - 48 órában pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy mindent az Ön elképzelése szerint készítsünk el.
Hogy tudok kapcsolatba lépni Önökkel?
Akár telefonon is hívhat minket vagy írhat nekünk e-mailt. Láthatja az Elérhetőségeink menüpontra kattintva.
Mikor kapom meg a bútort?
Mivel nem raktárkészletről dolgozunk, van gyártási idő. Bútorok esetében ez kb. 3 - 4 hét között mozog, míg pavilonok, lépcsők, konyhák... esetében ez egyedi megbeszélés alapján történik. Bútortól függően változik a gyártási idő. A megrendeléskor kapott e-mail-ben megkapja a várható szállítási időpontot.
- Általában 20-30 munkanap a várakozási idő. ( A hétvége nem számít bele. )
Mikor kell fizetni?
Minden megrendelésnél előleget kell fizetni, ami a megrendelt termék árának az 50 %-a. A megrendelés után fogunk küldeni egy előleg számlát e-mailben. Amint ez az összeg beérkezik a számlaszámunkra, elkezdjük a termék legyártását. A megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapja marad lemondani a megrendelt terméket, így az előleget visszautaljuk. Ha a 3. nap után mondja vissza a megrendelést, akkor az előleget már nem utaljuk vissza, mivel a kért bútor legyártása elkezdődött és ez az összeg "fedezi" a már elkészült munkát.
Hogy tudok fizetni?
Fizetni átutalással tudnak.
Vagy kiszállítás esetén készpénzben.
Hogy történik a kiszállítás?
Bútorainkat nagyrészt összeszerelve szállítjuk, vagy csomagküldő szolgálattal szállíttatjuk házhoz. Az ágyainkat és asztalainkat pedig lapraszerelve szállítjuk.
Az elkészült termékeink szállítása előtt telefonon egyeztetjük a kiszállítás időpontját.
És garancia van?
Termékeinkre 2 év garancia van.
És ha panaszom van a termékkel kapcsolatban?
Igyekszünk a megrendelt termékeket a legjobb tudásunk szerint a legmagasabb minőségben elkészíteni, ennek ellenére előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztal a megrendelt terméken, kérem jelezze felénk az elérhetőségeinken. Hiba esetén megvizsgáljuk a megrendelt terméket és a jótállási garanciális időn belül javítjuk vagy kicseréljük azt.
Amennyiben panasza jogos, a javítást, alkatrészeket illetve a magyarországon belüli szállítási költségeket átvállaljuk, ha a javítás költsége nem jelent extra nagy kiadást.
Amennyiben a megrendelt terméket átszállították a megrendelés helyéről,
( költözés esetén... ) a garancia érvényét veszíti.