Hogy tudok rendelni az oldalon?

Minden menüpontunk alatt, található egy MEGRENDELŐ LAP, aminek kitöltésével jelezheti felénk, melyik bútort szeretné megrendelni. A MEGRENDELŐ LAP kitöltése egyszerűen és gyorsan elvégezhető, vagy rákattintva a Gyártás igénylése gombra egy megrendelő lap kitöltő oldalra ugrik. 

Mi történik miután kitöltöttem és elküldtem az megrendelő lapot?

Miután elküldte nekünk a kitöltött megrendelő lapot, fog kapni egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Majd a következő 24 - 48 órában pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy mindent az Ön elképzelése szerint készítsünk el.

Hogy tudok kapcsolatba lépni Önökkel?

Akár telefonon is hívhat minket vagy írhat nekünk e-mailt. Láthatja az Elérhetőségeink menüpontra kattintva.

Mikor kapom meg a bútort?

Mivel nem raktárkészletről dolgozunk, van gyártási idő. Bútorok esetében ez kb. 3 - 4  hét között mozog, míg pavilonok, lépcsők, konyhák...  esetében ez egyedi megbeszélés alapján történik. Bútortól függően változik a gyártási idő.  A megrendeléskor kapott e-mail-ben megkapja a várható szállítási időpontot.
- Általában 20-30 munkanap a várakozási idő. ( A hétvége nem számít bele. )

Mikor kell fizetni?

Minden megrendelésnél előleget kell fizetni, ami a megrendelt termék árának az 50 %-a. A megrendelés után fogunk küldeni  egy előleg számlát e-mailben. Amint ez az összeg beérkezik a számlaszámunkra, elkezdjük a termék legyártását. A megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapja marad lemondani a megrendelt terméket, így az előleget visszautaljuk. Ha a  3. nap után mondja vissza a  megrendelést, akkor az előleget már nem utaljuk vissza, mivel a kért bútor legyártása elkezdődött és  ez az összeg "fedezi" a már elkészült munkát.

Hogy tudok fizetni?

Fizetni átutalással tudnak.
Vagy kiszállítás esetén készpénzben.

Hogy történik a kiszállítás?

Bútorainkat nagyrészt összeszerelve szállítjuk, vagy csomagküldő szolgálattal szállíttatjuk házhoz.  Az ágyainkat és asztalainkat pedig lapraszerelve szállítjuk.

Az elkészült termékeink szállítása előtt telefonon egyeztetjük a kiszállítás időpontját.

És garancia van?

Termékeinkre 2 év garancia van.

 És ha panaszom van a termékkel kapcsolatban?

Igyekszünk a megrendelt termékeket a legjobb tudásunk szerint a legmagasabb minőségben  elkészíteni, ennek ellenére előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztal a megrendelt terméken, kérem jelezze felénk az elérhetőségeinken. Hiba esetén megvizsgáljuk a megrendelt terméket és a jótállási garanciális időn belül javítjuk vagy kicseréljük azt. 

Amennyiben panasza jogos, a javítást, alkatrészeket illetve a magyarországon belüli szállítási költségeket átvállaljuk, ha a javítás költsége nem jelent extra nagy kiadást.
          Amennyiben a megrendelt terméket átszállították a megrendelés helyéről,
                                        
költözés esetén... ) a garancia érvényét veszíti.